השלום הספרדי • הראשל"צ הגר"י יוסף בירך את נציגו של אלי ישי

לאתר 'קול חי' נודע שהגר"ש עמאר יוזמן לאירוע הקבלת פני רבו של תנועת ש"ס שאמור להתקיים בחג הפסח באצטדיון 'ארנה' בירושלים.
דוד לזר 7 Comment on השלום הספרדי • הראשל"צ הגר"י יוסף בירך את נציגו של אלי ישי

פגישתו ביום הפורים של יו"ר ש"ס אריה דרעי עם הראשל"צ הגר"ש עמאר ממשיכה להעסיק את ציבור בני התורה הספרדים שמייחלים לשלום בין המחנות השסועות • באופן חריג, אמש בירך הגר"י יוסף את נציגו של ישי

לאתר 'קול חי' נודע שהגר"ש עמאר יוזמן לאירוע הקבלת פני רבו של תנועת ש"ס שאמור להתקיים בחג הפסח באצטדיון 'ארנה' בירושלים.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ימי פיוס בש"ס: פגישתו ביום הפורים של יו"ר ש"ס אריה דרעי עם רבה של ירושלים הראשל"צ הגר"ש עמאר ממשיכה להעסיק את ציבור בני התורה הספרדים שמייחלים לשלום בין המחנות השסועות.

מלבד הפגישה, אמש בכנס שהתקיים בכפר סבא, הראש"ל הגר"י יוסף קרא ליו"ר המועצה הדתית בעיר ששון טרבלסי, שמקורב מאוד לגר"מ מאזוז ומי שהיה מועמד מס' 5 ברשימת 'יחד' של יריב ש"ס אלי ישי, לעיני כל הקהל לעלות לבמה ובירכו בחמימות רבה.

יצוין, כי אירוע זה הינו מחזה די חריג. בהתחשב בעובדה שעד כה לא השתתף הגר"י יוסף באירועים הקשורים לאנשיו של אלי ישי, אולם עתה, לאחר ביקורו של דרעי אצל הגר"ש עמאר – נראה כי חלה התקרבות בין הצדדים.

כמו"כ בחנוכת מקווה בכפר סבא בחודש שעבר נעדר שר הדתות דוד אזולאי מהטקס מסיבות השמורות עימו.

כמו"כ יצוין, כי למרות שהגר"י יוסף הוזמן אמש גם להכנסת ספר תורה בנתיבות שם נכחו יו"ר ש"ס אריה דרעי, ח"כ יגאל גואטה ורבנים נוספים – הוא בחר להקדיש את הערב כולו לאירוע בכפר סבא.

בשיחה עם אתר 'קול חי' אומר הערב טרבלסי כי "אמש זכתה העיר כפר סבא לשיעור תורה מרתק מפי הראשון לציון והרב הראשי לישראל", לדבריו, "הייתי בין המארגנים והרב ביקש לברכני על כך".

עם זאת, גורם המעורה בפרשה אמר לאתר 'קול חי' כי "הרב מכבד ומברך כל יהודי באשר הוא, ולא ידע כי מדובר דווקא באדם שהתמודד ברשימתו של אלי ישי".

עוד חשוב לציין, כי לאתר 'קול חי' נודע שהגר"ש עמאר יוזמן לאירוע הקבלת פני רבו של תנועת ש"ס שאמור להתקיים בחג הפסח באצטדיון 'ארנה' בירושלים.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    כולנו מחכים לשלום די למחלוקות זה גדול עלינו…

  2. 2

    לאותו גורם מה מפריע לך שאתה צריך לומר שהרב לא ידע שיש לששון טרבלסי קשר עם יחד, את מפחד על הכסא שלך???

  3. 1

    אלי ישי יהיה המלך במהלך עם חוכמתו הרבה ששתק לכל אורך הדרך…